fredag 12. desember 2008

Fredrik's place

Endelig ferdig med Stat 100 examn. Måtte feires. Karim står for underholdningen. En ubetalelig helg med edderkoppkabal, skål, og nobel fredpris show. Waho!Hovedretten bestod av digg lasagne. Kari-mette delegerte bort salatlaging og røring av saus. Takk.Noen [les: høyre side av bildet] var mer glupske enn andre. Mat måtte ned i magen. NÅ!Neida, ikke varmt. under forstått: Må slippe inn kald luft i munnen. NÅ!Åh, så vondt og så godt samtidig...mipNoen lar seg ikke affisere. Noen nyter maten. Noen har ikke 3.grads forbrenning på innsiden av munnhulen etter middag. Noen er fra Nordstrand. Andre er fra andre steder.
Eivind benåder oss med sitt blide åsyn. What a gay guy.
"Hæ?! SKulle vi se søte ut. Karim du sa jo...."Graver etter gull! Før vi fikk mat. Fattige studenter. Mor se.Strike a pose
Kari-mette varmer opp stemmning før hun setter inn nådestøtet.

Freddy Mac. Står parat for hva som helst.



"Jeg vil gjerne utbringe en skål"....med samtlig av Fredriks verdisaker med affections verdi.Vi nevner i fleng. Guitar, stormberg swiss army knife, siste utgave av Donald Duck, et av de eneste to vinglassene fredrik eier, god rød vin....aiaiia hvordan kunne dette gå bra!?

But it did. hipphipp hurra!

1 kommentar:

  1. Kjære Astri Irene jenta mi!

    Jeg må si jeg er sjokkert over hva du legger ut på nettet om deg selv. Husk at dette aldri vil forsvinne. Vil du at dine eventuelle barn og svigermor skal se deg med fingeren opp i nesa? Og hva med dine framtidige arbeidsgivere som kommer til å søke om deg på nettet før de ansetter deg?!?!? Men jeg er jo glad i deg for det. Tross alt har jeg jo en mann hjemme som du slekter på så jeg er ikke så godt vandt. Akk ja.

    Kyss og klem fra

    MOR

    SvarSlett