torsdag 2. juli 2009

Regntid

På vei til min første tap-dancing course begynnte det plutselig å regne spiker! Og det lynte og tordnet så tett at jeg var igrunn litt redd der jeg prøvde å finne frem til coverd courts.
Før: Stien som er hovedfartsårene til og fra SOM og CTC som er bygningen vi bruker mest
Etter: Fotballbanen på andre siden av stien, etter ett av de verst regnskyllene jeg har opplevd.
Stien er totalt under vann, vistnok hadde Alice sett små barn stupe fra fortauskanten ut i "innsjøene" som hadde samlet seg i Katipunan Avenue. haha!

Benk under vann.
Ganske så fasinerende igrunn. Det kan være strålende sol og ikke en sky på himmelen, så i neste sekund åpner slusene seg. Gi det alt fra 2 min til 3 timer så er det over. Her snakker vi saftige væromslag. Stol derfor aldri på sol, ta ALLTID med deg paraply. Virkelig. Det er regntiden sin det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar