torsdag 22. februar 2007

Suppe, pupp & Boxing night i nr 14!


THE BEGINING
Her skjer det saker og ting. Vi fikk uventet besøk av madseline som hadde litt problemer med oppblåste bryst. Hanne og Tobias koste seg med litt backgammon før de hørte en stemme bak seg si:
- Halla folkens, sliter litt her. Puppene vil bare ikke holde seg på plassene sine. Tror dere at dere kan hjelpe?
- La meg bare prøve en ting Madseline, sa Astri Irene, Disse puppene er jo perfekte å duppe av på jo!

- Ja , ikke sant, svarte Madseline, men jeg liker dem best når de ser litt likere ut. Og vi, hennes venner, var ikke vansklige å be og la hodene våre i bløt for å komme frem til beste løsning.

- Jeg har det, proklamerte Tobias, Vi biter dem ned til normal størrelse. Kom igjen folkens!

- Hei, hei, hei, vent nå litt, hylte Madseline, ingen skal bite i mine titts, og ihvertfall ikke du Tobias! Jeg vil jo bare hjelpe, sutret Tobias, og vi har jo ingen annen plan.- Vent, jeg har en idè, ropte Madseline, Vi bokser dem på plass! For se på meg, jeg kan jo ikke akkurat gå rundt med puppene på skrå!

- Jeg er med, ropte P.A og Astri Irene.

- OK, Klar- ferdig-slå! Hylte Madseline skrekkslagen men klar.

- Nei, vent, hvor skal jeg treffe da, undret Astri Irene, her kanskje?

- Tihit, det kiler, lo Madseline

- Hei, skygg banen, brummet P.A fra kjøkkenet, la meg prøve.

- Happy thoughts, happy thoughts, mumlet Madseline, man må lide for skjønnheten, skalv hun mens hun så jernhånden kom farende.

- boff, sa det- Bedre? undret P.A

- La meg gjøre finishen, hvinte Astri Irene

- Jeg er ikke helt sikker jeg, skalv Madseline. HAhaha, lo Astri Irene, du kan lukke opp øynene nå og se så fin du ble da!- Øy, ikke verst! Nå ser jeg jo digg ut igjen. Takk mine gode venner, dette skal jeg aldri glemme

THE END

2 kommentarer: