fredag 2. februar 2007

ugh....

Æsj, idag har jeg ikke vært på skole eller jobb. Ganske kjedlig igrunn. Fikk tid til å informere Hanne om at jet hoppet i dusken og så skulle jeg dra til skole. Ordne noe data greier. Vel, nå har jeg ordnet datagreiene og sitter her og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Dra hjem igjen? Men jeg kom jo nettopp derfra. Pynta meg litt idag. Tatt på meg skjørt (enda en strek i boka) fin jakke og sko. Så presterte jeg å ødelegge COBY høretelefonenen halveis på vei til skolen og konstanterte raskt at et liv uten Mp3 og COBY høretelefoner er dritt. (Wups altså 22, 5 år av mitt liv) Nå skal jeg prøve å klage, kanskje får jeg noen nye. Eller et gavekort. Mads foreslår teip, mens Haner mener at det hadde tatt seg ut med en skikkelig bow tie under haken. Jeg får vurdere det. Inntil da må omverdenen nyte mine max 2 sek lange strofer av diverse sangtekster i tide og utide. Nå stikker jeg hjem tror jeg....bye.

Pizza og senkveld ikveld?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar