mandag 2. april 2007

jordnær og god kvinne søker man/menn

hei du! ja, kanskje akkurat du? dette er ikke typsik meg, men jeg tenkte at jeg allikevel kunne prøve. jeg har så mye kjærlighet å gi bort! og søker etter mannen. eller mennene. for meg. jeg tok dette bildet her om dagen, og tenkte "jammen jeg er da ikke så ille? jeg kan da også få meg en mann!", tror du ikke du kan være noe for meg?

ta kontakt da vel! bill. merk.: "sammen er vi dynamitt!"
det skader ikke å prøve ;) ;) ;) ;)

fred og kjærleik, astri irene fotland (kvinnen i DITT liv?)



5 kommentarer:

  1. Kjære Astri Irene jenta mi!

    Ja, du har det fra meg du. Jeg var også desperat, og se hva som skjedde?!? Jeg ble gift med faren din. Så lær av mine feil, ikke ta den første og beste! Det fins viktigere ting i livet enn en mann.

    Men jeg er glad i deg for det.

    Kyss og klem,

    Mor

    SvarSlett
  2. Er det ikke litt tidlig for at den biologiske klokka skal tikke nå, AI? ;)

    Neida, bare tuller. Vet hvordan det er...

    Hei, første gang jeg kommenter hos deg, AI!

    SvarSlett
  3. Du ser ut som en deilig jente jeg kunne tenke meg å dele livet mitt med. Så er det opp til deg om du synes alders forskjellen er for meget.

    SvarSlett
  4. hej gutta-bois! Back off my sister,ok! her strømmer det jo inn kjærlighets erklæringer i hui og hast! uten at jeg har fått vite noe om det. det er lett å slippe gjennom via nett,men bare vent in real life! ..I'll be watching ju..

    SvarSlett