torsdag 19. april 2007

lomography!

Fikk kjøpt meg en teknisk duppeditt da jeg var i "the big apple". Faktisk etter å ha nytt bildene til jeff wall på MOma ble jeg inspirert og invisterte i ett lonography kamera. Alt er av plastisk og man må trekke den opp med en trå. Det er ingen linse og i bruksanvisningen oppfordres det å "shoot from the hip". Her kommer noe av det jeg klarte få ut av kameraet og den medfølgende walmart filmen. Enjoy! Hest og kjerre rundt central park holdt vi oss for gode for, men disse koste seg da!


I'm walking down broadway oh-oh!




Her koser vi oss folkens! Kjøpte oss kylling og bakett og satte oss til rette i central park. Har utøvde jeg mitt livs første lomo fotografering. neat!



Yellow cab. in NYC

Skyskrapers ved grand central
Her kunne vi kjøpe litt av hvert. Pretzels for eksempel


1 kommentar:

  1. Kjære Astri Irene jenta mi!

    Dette var flotte bilder. Spesielt likte jeg den med Yellow Cab. Men det var ett motiv som manglet. Hvor var bildet av meg??? Du tok jo bilde av meg på søndag!!!

    Men jeg er glad i deg for det.

    Hilsen med kyss og klem fra

    Mor

    SvarSlett