mandag 20. august 2007

bli ny?

Sitter på datasalen på tårn og fant ut at printeren ikke fungerer uten studentkort. Har av ukjente årsaker ikke med meg studentkortet idag og sitter derfor foran denne dataskjermen uten utskrevede forelesningsnotater. Dessuten er jeg sulten. Dagens spørsmål er dermed den: Hva skjer med de arkene jeg skulle ha printet ut. Flyter de rundt i cyber space uten mål og retningssans eller spruter de ut neste gange jeg stapper kortet mitt nedi boksen og jeg i uberettiget irritasjon kaster de i søpla og uttryker " dette er jo ikke mitt!"? Uvist. Men det nyter fint lite å tenke på tom mage, hva med litt spagetti? Jo, det hadde jeg helt glemt, overskriften. Hva er mottagelsen til denne nye lay-outen? Hva med ny look annen hver uke? Respons mottas med tak. Mangel på respons er lik approval. hårda bud. Yes, jeg har jo pesto hjemme og!

takk for meg, 3. etg. tårn, IØR, UMB, Ås

1 kommentar:

  1. Kjære Astri Irene jenta mi!

    Jeg syns layouten din er flott uansett hvordan du lager den. Du er jo favoritteldstejenta mi, og da er alt alltid bra. Hold fram som du stevner!

    Men jeg er glad i deg for det.

    Kyss og klem fra

    Mor

    SvarSlett