onsdag 15. august 2007

Rykk tilbake til start...

Så e det på'an igjen dut dut dut duuu dut...som han Eggum sier. Jeg har offieislt begynt i førsteklasse igjen for 5. gang ( da medregnet barneskole og vgs.) Fra å ha vært fadder er jeg nå tilbake igjen på fadderlisten. Denne gangen som fadderBARN!!! Jeg går i en klasse der de fleste er -87 modeller, og det er med en viss blygsel at jeg uttaler at jeg nettopp har blitt 23 år på sokkelesten. Jeg skal bli økonom, eller noe i den duren. Jeg bryter vist med folk flest sin oppfatning her på Ås at jeg er nettopp en LA-dame, og er totalt unormal som går FRA land.ark TIL øko. og admin. Men jeg lar det passere. Nå skal jeg prøve meg på nytt. Så får vi se hvordan det går.

Wish me luck!

5 kommentarer:

  1. Kjære Astri Irene jenta mi!

    Ikke vær lei deg selv om du må begynne i første klasse igjen. Etter mine regneferdigheter er det sjuende gang du begynner i første, ikke femte. Det sier litt om hvor flink du er til å begynne på nytt og på nytt. Selvfølgelig er du en administrator, bare se på rommet ditt! Ta en kikk på hagen din så vet du at du ikke er en LA-type. Men jeg er glad i deg for det.

    Kyss og klem,

    Mor

    SvarSlett
  2. Hahaha, jammen er det syvende gang ja! Haha.

    SvarSlett
  3. takk mor det trengte jeg. Din støtte er uvurderlig og din back-up unik. hva skulle jeg gjort med deg som mental støtte?

    SvarSlett
  4. Uten din mors støtte kunne du ha fått litt støtte av din farbror. Jeg har en del ting jeg gjerne kunne ha dumpa et sted... hva sier du om at jeg bruker ditt sted som lager plass?

    SvarSlett
  5. Kjære Astri Irene jenta mi!

    Hadde du hatt meg som mental støtte ville du kommet langt i verden, kanskje like langt som jeg har kommet. Og jeg har vært nesten til den andre siden av jorden og tilbake igjen. Når jeg tenker etter har du også vært det, men det var med min økonomiske støtte. Fra nå av får du se å greie deg selv. Men jeg er glad i deg for det!

    Kyss og klem fra

    Mor

    SvarSlett