fredag 24. august 2007

diddelido

Kom til å tenke på det, er det ikke rart at alle på denne jord på do? Det finnes ingen vei utenom. Alt fra paver til grisebonder fra brad pitt til rektor på manglerud. Alle med pynte porselenen med sine lår. Hahah! ganske morsomt og egenlig. Vi er ikke mere verdt enn at alle må tisse! Nei, ikveld synes jeg dette var ganske latterlig. hahaha....og forresten der forsvant 80% av møblene på rommet mitt, og spisebordet som gjør denne leiligheten ble demontert og fraktet ut.
fint vær ihvertfall.

2 kommentarer:

  1. her er en kommentar

    SvarSlett
  2. Kjære Astri Irene jenta mi!

    Jeg er glad for at du har begynt å tenke over de dype sannheter i livet. Alle må vi gjennom slike stadier. Jeg tror det første kalles det anale stadium, og nå gleder vi oss til å se hvilke filosofiske betraktninger du kan komme med i det neste stadiet. Men jeg er glad i deg for det.

    Kyss og klem,


    mor

    SvarSlett