mandag 29. januar 2007

bergen, - en by for deg, en by for meg.

Da var vi back and forth fra Bergen. Eller, altså, vi har vært i Bergen. Og så kom vi hjem igjen. Skulle bare være litt tøff og skrive back and forth, heh. Men det passer kanskje bedre i andre samenhenger? Når bruker man det egentlig? HVA er egentlig meningen med livet? Hæ? Hæ? Well. Her er bilder, iallefall. Det var en meget vellykket tur, masse hyggelige folk, - og OPPHOLD! Whee.

Astri Irene på toget. Vi byttet plasser fire ganger grunnet et død-og-liv-ønske om å sitte sammen.

Den såkalte "appelsinen". Hvordan ser man at en blodappelsin er dårlig, forøvrig?

Fredagens storsuksess: GuitarHero! (Og jeg banka Hans Ragnar twice! Etter at han første gangen sa "Prepare to die!", etterfulgt av "Hovmod står for fall!" før revansjen som han også tapte! Goss, goss.)
Fra venstre: Kenneth, Johannes, Erling og Hans Ragnar (som jeg banka!)

Lurte Astri skikkelig der, hun trodde jeg tok bilde av henne, men så tok jeg bilde av piz-tegnet mitt. Hahahaha.

Håvard, Stian Juell (med et meget vellykket line-dance-glis, - han skulle forøvrig til en brakke å danse line-dance som et slags nachspiel etter fest...) og moi. Gode gutter!

Space! Here we come! Toget er ikke alltid like gøy...

__________________________________________________

Flere bilder kommer! Med Astri Irenes hyppige postings.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar