torsdag 25. januar 2007

Bergen

Ja så nærmer det seg. Hanne, miriam og jeg skal ta turen til de syv søstre og se om vi ikke finner noe å se på. Googla litt for å finne ut litt mer om dette så kalte Bergen og noen av karene der som har lovet oss varme senger og måltid. Skal vi se....
Bergen by air...vistnok

Her ser vi kar nummer ett. Han heter Erling og sitter her med et moltekrus i hånden. Viste ikke at du hadde briller Erling. Ja, ja man lærer alltid noe nytt her i livet!

Dette skulle være Johannes. For en staut kar. Blitt modell! Ganske mye større enn sist jeg så han, men det er vel sånt som skjer når man vier livet sitt til å bli elektroingeniør.

Og sist men ikke minst. Her ser vi nesen til Hans Ragnar. Ja, det er vel igrunn det vi ser.

Men det mest avgjørende bildet er dette. Et av de første som kom opp da jeg søkte på Bergen. Så kanskje det er slik vi blir i løpet av helgen.

Hadde vært hyggelig da karer! Vi sees.

1 kommentar:

  1. Kjære Astri Irene jenta mi!

    Pass deg for Bergenserne. De er store i kjeften og prater deg trill rundt. Men når du trenger dem forsvinner de. Bare se hva som skjedde med meg, nå er jeg gift med faren din! Så nå vil jeg aldri mer til Bergen. Men bare kos deg der du, jeg er glad i deg for det.

    Hilsen

    Mor. XXXXXX

    SvarSlett